kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
him
Tuesday, 26 August 2014 . 2 word(s) .
Holooo guys! Im back :3 hahaha lama gila gila gila gila ta tulis blog kan, aku sebenarnya nak stop blogging ni tapi harini tetiba rasa nak tulis 'karangan' sat, hahahaha. Okay kita start,
Okay, aku ada seorang kawan baik lelaki ni, aku just namakan dia capital H, okayu kami rapat gila, rapat gila gaban lah untill org fikir kami couple but deep dlm hati aku ni aku mmg ada 'sikit' perasaan kat dia because aku da kenal dia luar dalam, perangan dia smua aku leh terima ja but dia ada suka org lain so aku malas nak fikir perasaan aku coz i think perasaan aku ni boleh mnyebabkan persahabatan kami maybe terputus, so at the end aku abaikan perasaan aku and fikir untuk spm :) so let it go right acewahh hahaha btw cam ta percaya aku dah trial spm n sat agi nak spm, haihh da besar baq hang tapi aku still macm budakbudak, percaya lah hahaha eh kla guys, gtg, se yaaaa assalammualaikum love u




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT