kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
silat + kaki saked :3 gedik!
Sunday, 10 February 2013 . 0 word(s) .
  
ELLOO. OPS. ASSALAMMUALAIKUM. :) korang semua sihat ta? alhamdulillah. harap semua sihat. ingat aku lagi. pehh! ta ingat? oke sedeh. :'( tahu la aku da lama ta tulis blog nie. sorry la. bz la. haha. sekarang aku da form 4! yes. da besar. nampak ta kematangan aku terserlah kat sini. cewah. hahah. btw, tahun nie aku da ikut kelas silat tau. best la belajar silat. bak kata cikgu shrifahain boleh mempertahankan diri lgpon bagus kan lgilgi untuk permpuan cam aku nie. kita jgn nak harap kan org leleaki yg ta boleh harap tu je nak pertahankan kita, kita kene la belajar untuk mempertahankan diri kita sndiri. cewahh. da mcm persatuan tegakkan wanita je. hahaah. tapi best. sumpah. da lah ngajar je abg ensem. ceh gatal. ta lah ensem sgt. comel je. seorg je la yng comel. yang dua lgi tu okeoke je la. :) tapi sekrg nie tgah stop belajar jap. rugi kan. kaki aku terseliuh masa tu. nie smua sebb aku perasan tinggi. haaha. da la ta berapa nak tinggi, sebok nak main lari lompat pagar. kan da tersungkur. padan muke kau. haha. alaa, ta saked sgt pun.  betol. puihhh. :) tapi serius ta sngka boleh sampai bengkak kakinya. jalan pun da cam org cacat. seb bek da oke sikit. lau ta ta boleh ikut jalanjaln. da la tgah cutu tahun baru cina nie. siot betol tau.haipppp. mencarut pulak. tampar kang. haha. eh kla. aku da la malas nak taip panjagpanjg nie. k la, assalammualaikum. :) luv u all.
happy new year to my cina friend :)




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT