kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
dunia saya :)
Tuesday, 28 August 2012 . 0 word(s) .
 
hai. assalammualikumwarahmatullahiwabarakatuh! sawadikap. :). da lama ta tulis kan kat blog aku nie. haihhh. mesti korang rindu aku kan. k perasan jap. :). hahaha. back to the tajuk. dunia saya? hahaha. apa maksud aku act. entah tatahu. saja je nak tulis tajuk tu. saspen ta. haha. sekrang nie friendship aku dengan enam sahabat aku makin baik. :). kitorang lau ta puas hati , terus terang je. bagus kan. hmmmm. pejam celik pejam celik dah nak pmr. macam kejap je. macam baru semlam aku nangis ta nak pergi sekolah tuptup dah besar panjang. hahahah. dunia nie memang ta boleh dijangkakan kan. kadangkadang benda yang mustahil untuk berlaku, akan berlaku pada kita. kita kena bersedia je. haihh, apa aku merepek nie. busan nyee. hmmm. patut ke perasaan iri hati timbul bila kita tengok kebahagiaan kawan baikkita sendiri ? ta patut kan. haihh. duniadunia. hah! btw, aku baru lepas trial pmr then keputusan belum dapat tapi aku sgt berterima kasih kepada cikgu sahadun sbb naikkan markah aku. dapat a bhaii bm. hahahah. bangga kejap. :). bm je kot. apa lah kau minah. risau jugak nak exam nie. mak ayah pun da mengharap kat kita kan. so kene berusaha sikit. blogging ni pun sekali sekala je. hmm. k la. malas nak merepek panjangpanjang. kbye. salam.




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT