kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
stress la :(
Friday, 3 February 2012 . 0 word(s) .
hai peeps , da lama kan ta update blog nie . haihh . da bersawang labahlabah da . sekarang aku da bersihkan . da cantik . heheh . harap korang still sudi bace blog aku nie . okee . actally aku nak tulis entry pasl kestressan aku . em . makin hari makin bertambah . macam da nak gile . nanti entaenta boleh masuk tanjung rambutan . err . asal aku stress sgt niee . mana ta stress . homework banyak gilee . da laa aku belah pagi . then dgn peraturan sekolah ketad gile , tudung aku ken tukar coz pendek sgt tapi rase cam da panjag . em . aku tengok kakak pengawas tu laggi pendek tudung dye . haihh . stress . tahun nie an nak pmr . sekola mengharapkan kitorangg ley naik kan lagi peratus sekola .ye la . sekolah cluster kecermelangan la di katekan . :( , stress . kadangkadang rase cam taboleh sekolah situ . cam nak pindah sekolah . tapi disebabkan pikir kan keluarga , kawankawan aku kuatkan jugak semngat nie . lantak la apepon yang penting nanti pmr aku akan buktikan aku bolehh . insyaallah :) . 

harap kestresan nie boleh lepaskan aku . tingggalkan aku la stress . aku benci kau sangat . kite breakk . hahahah . harap kau faham ae stress . aku ta kuat la ngekk . so aku kene kuatkan ati nie , kuatkan semangat . patuhi peraturan yang ketad tuu , ignore je cikgucikgu yang garang , lupe kan pasl die . k la . salam . love u all peeps . muachhh .

esok maulidurrasul . jom ramairamai pergi masjid . mengingati rasuluallah yang tersayang . 




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT