kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
terima kasih cikgu !
Tuesday, 17 January 2012 . 0 word(s) .


hai peeps , korangg oke ? homework amacam ? banyak ta ? berapa banyak ? sumpah buang dakwat aku je tanye korang . bukan korang boleh jawab , hahahah . saje nak panjangkan entri nie .  hehehe . oke , actually aku baru je habis makan . harinie my mother cook mr.crab dgn ayam laa . sedap la makk . dua kali kot aku tambah . huahuahua#ketawajahat . tapi aku bukan nak cite pasal makan oke . aku nak cite pasal kat sekolah tadi .

macam nie citenyee . kan kitorangkan diwajibkan buat sinopsis bab 1 samapai bab 18 . budak rajin macam aku ni tentulah TAK siap . so cikgu apalagi la . kasi pukul sama die . aduhh . saked belakang saye . actually aku da siap sampai bab 10 . sebelum cikgu nak pukul tu , cikgu tanye budakbudak . 'nak pukul dye ta?' then zharfan and the geng jerit 'pukul' . shitt ! errr . osman la ketua dye . err . saba je laa oke . tapi memg patot aku kene pukol . malas sangat . tapi yangg bestnye cikgu tambah lagi banyak homework . kepada cikgu haji sahadun bin haji kimin , saye sangat berterima kasih kepada cikgu . sayang cikguu ! 

em , tahun nie cam banyak tekanan coz banyak sgt keje . tapi kat dalam kelas tu oke la . dengan kengkawan . cume cikgu ade yang sporting ade yang garang . takot . errkk . tapi insyaallah aku boleyh lagi . lau ta boleh aku da pensan study kat situ . so kalau nak study kat sekolah dato' penggawa nie just kene kuat la kan . ta yah nak berfacebok sangat #samadenganje . hehehe . kene jage diri . em . tapi tujuan sebenarbenarbenarbenarnye aku tulis entri nie adalah untuk bagi tahun korang semua yang aku banyakbanyakbanyak homework . nanti cuti raya cina lagi berlamabk . oke la u all . tunggu je nasib cuti nanti . bye . salammm . muah cikit . bye :)




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT