kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
kelakar :)
Friday, 6 January 2012 . 0 word(s) .

hai , oke , nie entri kedue buat harinie . fine , aku belum basoh kasut lagi , nanti la . hohoho . okeoke . ta di tengah blogwalking then terbace satu blog , blog lawak . suke lawak dalam blog tuMySpace . so aku nak copy la . harapharap tuan punye blog ta mara ae . heheheh . 

ABCDEFGJIK..

Seorang wanita duduk di bangku sebuah taman sekejap melepas penat setelah hampir seharian shoping. Tidak jauh darinya ada couple sedang berbual.

Awek tu bertanya kepada kekasihnya, “Sayang, apa maksud ABCDEFG? you pada I”

Lalu, pakwe dia pun menjawab, “A Boy Can Do Everything For Girl.”

Wanita yang mendengar itu, terasa begitu manis dan segera pulang ingin mempraktikkan sendiri kepada suaminya.


Malam itu, dia bertanya pada suaminya, “Bang, apa yang abang fikirkan pada saya, jelaskan dalam ABCD ya?”

Lalu suaminya menjawab, “Hmmm… awak ABCDEFGHIJK!”

Isterinya terkejut dan bertanya, “Apa itu ABCDEFGHIJK?”

Suaminya menjawab, “Adorable, Beautiful, Cute, Delightful, Elegant, Foxy, and Gorgeous & Hot!”

Isterinya tersipu-sipu malu namun ada sedikit confused. Kemudia dia bertanya kembali kepada suaminya..

“La… itukan baru ABCDEFGH, lalu .. IJK apa bang?”

Suami menjawab…..“I’m Just Kidding!!!

tatacara menjawab telefon

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le boring sangat lebih² lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon).

  1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
  Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

  2. Soalan: haloo, siapa disana?
  Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

  3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
  Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

  4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
  Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

  5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
  Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

  7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
  Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.

  8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
  Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

  9. Soalan: halloo... ...
  Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?

  10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
  Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

  11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
  Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

  12. Soalan: assalammualaikum...
  Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)



mahalnya !


 Kat satu kedai emas, ade sorg pmpuan terkentut ketika menonggeng melihat cincin.
dy tersipu2 malu dn melihat skliling dn perasan ada promoter kt blakangnye..
promoter tu tnya la 'bleh sy bntu?'
pmpuan tu anggap prmter tu x dgr la dy kentut jd dy jwb 'brapa hrga cincin ini?'

promoter: 'klau tgk pon puan bleh terkentut, sy pasti puan akn terberak bila tau harganya'.




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT