kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
da form 3 :)
Thursday, 5 January 2012 . 2 word(s) .

hai korang , lama kan da ta update blog nie . adalah masalah teknikal yang berlakuu . huhuhu . sekarang jam menunjukkan tepat jam 11.29 pm tapi aku still blom tido lagi . esok nak bangun pukul 5 . da la lambat siap MySpace,  ta memasal demet tinggal kan kang , #aku tumpang membe . okelahh . actualy today nak cite pasal hari persekolahh aku . hari first okelah kan , jumpe kengkawan , rinduu . then beratur , ade perhimpunan rasmi .  then ta memasal kene marah nan kakak pengawas , coz aku bising , hohohohoMySpace . emm , then masuk kelass , by the way , guru kelas aku baikkk , yeayhhh ! cantik pulak tuu , cikguu ! saye melting tengok mate cikguuMySpace .  hohoho . then time pilih ajk kelas susahh . tapii aku telah diberikan kepercayaan untuk jadi setiausaha . hohoho . # setiausaha je kot . LOL . ketua kelas kitorang adib , oke fineee ! tape . saye boleyh terime . then hari kedua ade taklimat , madah laaa . ngantuk tahuu . seb bek teacher miza mencelikkan bijik mata saye nie . tq teacher ! emm , tapi okeoke je lakan . ta de pape  yang istimewa bile sesi pagi , cuma lebih penat dan lebih ngantukk . hohoho . oke laa . saye mau tidoo . nak mimpimipi . bubyee !




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT