kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
boring day :(
Saturday, 21 January 2012 . 0 word(s) .





hai peeps , readers tersayang . korang tengah buat ape ? rajinnye buat homework . hohoho . aku malas la . lambat lagi nak naik sekolah kan . chillax la . :) choy ! bosan laaa . err . tatahu la nak buat ape . ta de bende yang menyeronokkan . lain la korang , korang mesti tengah bertexttext dgan balak masingmasingg . maklumlah kite single . hohoho . lagipon aku ta de kedit la nak text or tepon sapesape . er . bosan . nak tengok tb pon bosan . da selalu sgt tengok tb . nak bukak fb pon macam tanak . nak buat keje uma ? haihhh , pelik bin ajaib la kalau aku rajin . hoho . 

by the way , tadi tengok cite ombak rindu . sumpah sedeh . nangisnangis depan tb , mata aku nak pantang betul tengok bende sedeh nanati adelah air terjun yang rajin sgt nak mengalir . eh mak ahhhh . best la jugak cite tu . tapi belom tahap gaban punye best la . okeoek je . emm . bosanbosanbosan laaa . actually aku ta de cerita nak cite . tetepi disebabkan aku terlalu bosan aku ngadengade la nak buat post . em , tadi aku bace satu novel nie . belum abis lagi tapi awalawal dye da best . tajuk dye tunas . pengarang dye hlovate . aku ade bace satu novel karangan hlovate jugak . tajuk dye vesus . best sgt la . aku suke . likee .

oke la peeps , tu jela kot aku nak tulis . sorry sebab terpakse bace penyanyahan aku . penyayahan ? ape tu ? abaikan =.= . oke . baibai dear , :)

samesame kite sedekah kan alfatihah kepada izwan pilus yang telah meninggal dunia . semoga beliau ditempatkan di kalangan orang yang soleh . aminn . :)




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT