kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
teringin la weyhh :P
Saturday, 24 December 2011 . 0 word(s) .
hai korang , sehat semua . korang buat pe petangpetang nie ? bosan right cuti sekola nie bagi aku la , hoho . thanx sebab korang rajin pulak bukak blog aku nie . #terharuuMySpace



oke , balek kepada tajuk . ape yang aku teringin sangat nie . banyak bende la . lumrah manusia , bila orang ada kita pun teringin ada , lagilagi kalau rakan sebaya kita . betol ta . barang first yang aku teringin sangat ada lappy sendiri MySpace.

auw-2 . lawanya . cantik menarik kau memang tembam , lawa kan . act aku ta suke warna pink dulu , tapi skrang warne tu la yang selalu aku guna . pelik kan . tapi memang lawaa . sukesukeeMySpace

then barang kedue aku nak sangat adalah henfon samsung galaxy , ta kira la galaxy ape pon . tapi lau boleyh nak yang ini . 
lawa right ? auw-2 . nak sangat , nak jugak , nak jugakk , ta kiraa . #gedik MySpace

then barang yang ketiga pulak ialah kasut sekola conves , sumpah aku ta perna pakai kasut sekola conves selama aku bersekolah nie . teringin jugak coz membemembe tite kebanyakannye pakai kasut jenama tu . da la mahal . auw ! nie kasut yang membe rekemenkan . 
MySpacelawa kann , tapi tali dye jenis yang kecik , pikir nak pakai tali besar . tapi membe kate mahal sangat . hohoho . yang nie pon blom tahu dapat beli ke ta . 

dan yang terakhir sekali kite teringin sangat nak jadi anak yang soleh and suatu hari nanti dapat memebangga kan mak and ayah MySpace,

tu je la entry kali nie . harapharap tercapai jugak satu hari nanti . aminn . k la , salam . byeMySpace




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT