kakingendap
sitiaminahabdrahman
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF
nur kasih ):
Wednesday, 7 December 2011 . 0 word(s) .
oke , mestie korang cakap cite nie da lapuk laa , cite lamee tapi percaye la aku baru tengok tadi . 
act cd tu mmg da ade lame tapi disebbkan aku rase cam cite nie ta best so aku ta nak la tengok .
then tibetibe harinie tergerak hati nak tengok #astro rosak .
aku tengok dengan adekadek n abang aku , abang aku sorang je . fineee , cite nie sedeh gilee .
so ape lagiii , aku meraungraung la kat depan tv tuuu . diorang pulak leyh gelakgelak kan aku .
tade perasaan btol la ! #emo 
arhhhhh , sedeyhhh , aku act ta boleyh tgok cite sedeyhsedeyh niee .
tuptup air mate da meleleh , macm la ade kene mngena dalam cite tu sampai aku lebehlebeh nanges . haihh
kan best lau dapat husband cam adam tuu , baik , hensemm .
fineee , gatalll . baru 14 tahun la ngekkk , haihhhhh . 
k laa readers , salamm .

#esok nak pasang astro beyon *ta pandai eje




. Newer Post>



My Love is a Stapler - HTT